از بعد دبیرستان میرسی به پیش دانشگاهی که 3سال دبیرستان به کنار پیش دانشگاهی هم به کناز از بس که خوش گذشت.خلاصه سرتون رو درد نیارم اینقدر خوب و خوش بودیم از کنکور قافل موندیم. هممونا نه فقط من. هیچی دیگه دوماه مونده به کنکور خدا زد پس کلمون همین دوماه و نشستیم خوندیم. من که فقط رسیدم زیست بخونم و فیزک و ریاضی. هیچی دیگه رفتیم سر کنکور و با رتبه ی 150هزاااار(خجالتم ندییین) از جلسه خارج شدم و تا امروز به غیراز
شماها و بابا مامانم کسی از این رتبه ی درخشانم خبری نداره.همین که بابام رتبم رو دید گوشیمو ازم گرفت:((گفت تا سال اینده حق نداری از کتابخونه بیای بیرون و این شد که من با دوستم فاطمه هرروز ساعت7 میرفتیم کتابخونه شب ساعت8برمیگشتیم. سال دوم کنکور من با رتبه ی3هزار و 700 با خیل عظیمی از فوش دهندگان که چرا پزشکی یا پرستاری نمیخونی در دانشگاه علوم و معارف قران در رشته ی علوم حدیث قبول شدم و اینجوری شد که ما نیز خابگاهی شدیم:))
الانم دانشگاه غیر انتفاعی روانشناسی میخونم اِهِم اِهِم خیییلی هم سخته دارم دییونه میشم:)
رفت و رو...
ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36