میدونم خیلی زیاد نوشتم ولی برا شماها نوشتم همشو بخونین:))

خرید بک لینک
از بعد دبیرستان میرسی به پیش دانشگاهی که 3سال دبیرستان به کنار پیش دانشگاهی هم به کناز از بس که خوش گذشت.خلاصه سرتون رو درد نیارم اینقدر خوب و خوش بودیم از کنکور قافل موندیم. هممونا نه فقط من. هیچی دیگه دوماه مونده به کنکور خدا زد پس کلمون همین دوماه و نشستیم خوندیم. من که فقط رسیدم زیست بخونم و فیزک و ریاضی. هیچی دیگه رفتیم سر کنکور و با رتبه ی 150هزاااار(خجالتم ندییین) از جلسه خارج شدم و تا امروز به غیراز شماها و بابا مامانم کسی از این رتبه ی درخشانم خبری نداره.همین که بابام رتبم رو دید گوشیمو ازم گرفت:((گفت تا سال اینده حق نداری از کتابخونه بیای بیرون و این شد که من با دوستم فاطمه هرروز ساعت7 میرفتیم کتابخونه شب ساعت8برمیگشتیم. سال دوم کنکور من با رتبه ی3هزار و 700 با خیل عظیمی از فوش دهندگان که چرا پزشکی یا پرستاری نمیخونی در دانشگاه علوم و معارف قران در رشته ی علوم حدیث قبول شدم و اینجوری شد که ما نیز خابگاهی شدیم:))

الانم دانشگاه غیر انتفاعی روانشناسی میخونم اِهِم اِهِم خیییلی هم سخته دارم دییونه میشم:)

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

صفحه بندی