هدف از این کارا چیه رو نمیدونم ولی فقط میتونم متاسف باشم که با همچین آدمایی شدیم ۸۰ ملیون
ولی امیدوارم دیگه هیچ آدم مریضی خودشو تو وبلاگا جای بقیه جا نزنه
حداقل بزارید اینجا دنیای آروم هممون باشه
همون دنیایی که همه بهش احتیاج داریم
من عاشق اینجام.وبلاگم و دوس دارم و به این راحتیا ترکش نمیکنم:)
ازهمه هم بابت نگرانیاشون سپاس گزارم. شما جزء بهترین آدمای زندگی من هستین
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141