درد دل

خرید بک لینک
فک کنم دیگه همتون بدونید چرا خدافظی کردم. اولین بار نیس که جای من توی وبلاگا نظر میزارن

هدف از این کارا چیه رو نمیدونم ولی فقط میتونم متاسف باشم که با همچین آدمایی شدیم ۸۰ ملیون

ولی امیدوارم دیگه هیچ آدم مریضی خودشو تو وبلاگا جای بقیه جا نزنه

حداقل بزارید اینجا دنیای آروم هممون باشه

همون دنیایی که همه بهش احتیاج داریم

من عاشق اینجام.وبلاگم و دوس دارم و به این راحتیا ترکش نمیکنم:)

ازهمه هم بابت نگرانیاشون سپاس گزارم. شما جزء بهترین آدمای زندگی من هستین

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 7 خرداد 1398 ساعت: 14:45

صفحه بندی