امروز از خاب که پاشدم دوش گرفتم. یه آرایش کوچولو و لاک زدم. یکم کتاب خوندم. یه ناهار توپ درست
کردم. دوتایی ناهار خوردیم. یکم یه خونه زندگیم رسیدم. اما هنوز همون حس رو دارم. نمیدونم چرا!
درسامم شروع شده و با این که میدونم عید برا خوندش به مشکل بر میخورم باید از همین الان شروع کنم
ولی اصلا حوصله ندارم
ناراحت نیستم. غمگین نیستم. اصن نمیدونم چمه. یه حس بی هدفی دارم...
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125