چگونه؟؟؟

خرید بک لینک
کوچولو تر که بودم همیشه دوست داشتم بهترین باشم. یه دختر مغرور که خودشو بالاترین میدونه. همیشه هم سرچ کردنم تو گوگل خیلی زیاد بود اونم چه سرچ هایی. چگونه خوشتیپ باشیم؟ چگونه بهترین باشیم؟ چگونه شیک به مدرسه برویم؟ چگونه موهای خودرا زیر مقنعه درست کنیم؟ خلاصه این کلمه ی "چگونه" تو زندگی من خیلی پرکاردبرده:)) همش تو فکر این بودم که همکلاسیام به چشم یه دختر همه چی تموم بهم نیگا کنن. تو بعضی از موارد هم همین جوری بود

الان که بزرگتر شدم از اون غرور کاذب دیگه خبری نیست. سرچ هام هم کمتر شدن. بیشتر سعی میکنم خودم یاد بگیرم. تقلید گر نباشم. ولی چندروز پیش یه سرچی زدم که رفت و رو را از کجا شروع کنیم؟ این اولین عید نوروزیه که تو خونه ی خودمم و خیلی ذوق دارم ولی واقعا سخته!

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

صفحه بندی