تو لیست معاینه ی من نوشته بود افسرده. باورتون میشه؟ من؟ افسرده؟ تمام علائم هم درس بود
هعییی
یه سری بیماری دیگه هم داشتم که تحت درمانم ولی خدایی افسردگی و به خودم نمیدیدم. از بس همیشه خندیدم خودم باورم نمیشه چه برسه به بقیه. به هرکی گفتم گفت یکی تو افسرده ای یکی خواجه حافظ شیرازی
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165